نحوه درخواست پشتیبانی و ارسال تیکت

ارسال شده در پشتیبانی سامانه

نحوه درخواست پشتیبانی و ارسال تیکت:
پشتیبانی همیشه یکی از عوامل موثر و بسیار حیاتی در هر سامانه ای می باشد. به همین منظور بخش پشتیبانی فعال در این سامانه بسیار قوی و با کیفیت بالا خدمات ویژه ای ر ابه مشترکین خود ارائه میکند.

شما همواره در صورت بروز سوال یا مشکل در سامانه میتوانید به صورت آنلاین درخواست خود را به کارشناسان اعلام کرده و منتظر پاسخ از سوی آنان باشید.

برای ثبت درخواست در قسمت پشتیبانی از منوی پشتیبانی بر روی پشتیبانی کلیک کنید:

(برای مشاهده عکسها در سایز واقعی، روی آنها کلیک کنید.)

در این قسمت بر روی درخواست جدید کلیک کنید تا پنجره ای مطابق شکل زیر برای شما نمایان شود:

ابتدا یک عنوان مناسب برای درخواست خود انتخاب کنید.

در قسمت فوریت میتوانید به درخواست پشتیبانی خود درجه بررسی دهید مثلا اگر فوریت را بر روی زیاد قرار دهید یعنی درخواست شما بسیار فوری و حساس خواهد بود.

در قسمت متن باید درخواست خود را به صورت کامل و صریح توضیح دهید تا کارشناسان بتوانند راحت تر شما را راهنمایی کنند.

اگر فایل خاصی را میخواهید ضمیمه درخواست خود کنید از قسمت انتخاب فایل اینکار را انجام دهید، در صورتی که تیک درهنگام پاسخ از طریق پیامک اطلاع داده شود را فعال کنید، هنگام پاسخ از سوی کارشناس مربوطه جهت اطلاع رسانی به شما پیامکی ارسال خواهد شد.

در نهایت بر روی گزینه ثبت کلیک کنید تا درخواست شما در جدولی ثبت گردد و منتظر پاسخ از سوی کارشناس بمانید.

شرکت های عضو سامانه پیامک بیمه