سفارش و درخواست شماره اختصاصی

ارسال شده در پشتیبانی سامانه

سفارش و درخواست شماره اختصاصی:
در مطالب قبلی در مورد اهمیت و لزوم شماره اختصاصی بر روی پنل پیامک توضیحاتی ارائه شد.

همانطور که می دانید برای استفاده از تمام خدمات سامانه پیام کوتاه نیاز دارید تا خط اختصاصی داشته باشید، برای خرید خط اختصاصی نیازی نیست که هزینه زیادی پرداخت کنید، خیلی از شرکتها و موسسات برای سامانه پیام کوتاه خود خطوط 8 رقمی خریداری میکنند.

اما لازم است بدانید که خرید خطوط با قیمت بالا اهمیت چندانی در ماهیت کار با سامانه ایفا نمیکند، مهمترین بخش کار این است که شماره اختصاصی شما کمی رند باشد تا بتوانید خیلی راحت آن را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

امروزه اپراتورهای 1000 ، 2000 ، 3000 خطوط بیشماری را با کیفیت ارسال بالا ارائه می کنند، که میتوانید از هر کدام یکی را انتخاب و خریداری نمایید.

فرق چندانی بین اپراتورها وجود ندارد، تنها تفاوت آنها در کیفت گزارش ارسال می باشد.

برای داشتن یک خط مناسب با قیمتی مناسب، توصیه ما این است که از بین خطوط 1000 یا 3000 یک خط را انتخاب نمایید.

کیفیت هر دوی این اپراتورها بالا می باشد و با خدمات بینظیری به شما سرویس دهی خواهند کرد.

برای سفارش خط اختصاصی از منوی تنظیمات بر روی سفارش شماره کلیک کنید:

(برای مشاهده عکسها در سایز واقعی، روی آنها کلیک کنید.)

در این صفحه میتوانید با کلیک بر روی تعرفه شماره ها قیمت هر شماره را مشاهده کنید.

در صورتی که میخواهید خط ثابت (21) سفارش دهید از قسمت سفارش خط ثابت باید اقدام کنید.

توسط خط ثابت میتوانید به جای اپراتور های 1000، 2000 و یا 3000 شماره تلفن ثابت محل کار یا منزل خود را بر روی پنل پیامک فعال کنید و با آن پیامک ارسال کنید، البته هزینه خط ثابت نسبت به اپراتورهای دیگر بالانر می باشد.

برای سفارش سایر خطوط نیز از قسمت سفارش شماره اقدام کنید.

برای اینکار بر روی سفارش شماره کلیک کنید تا صفحه ای مطابق شکل زیر برای شما نمایان گردد.

در این صفحه ابتدا نوع شماره خود را انتخاب کنید، اگر سفارشی را انتخاب نمایید درواقع شماره خود را میتوانید گلچین کنید، اگر غیر سفارشی را انتخاب کنید شماره شما به صورت رندم از مخابرات انتخاب میگردد.

در قمست بعد نوع اپراتور را انتخاب نمایید مثلا 1000 یا 2000 یا 3000 در صورتی که نوع شماره را سفارشی انتخاب کرده باشید بعد از انتخاب اپراتور میتوانید مابقی ارقام شمالره را انتخاب کنید.

در قسمت نام کاربر مشخصات کاربری شما وجود دارد، در قسمت توضیحات اگر توضیح خاصی مد نظر شما است را وارد نمایید.

در نهایت بر روی گزینه تایید کلیک کیند بعد از تایید کردن هزینه شماره ای که انتخاب کرده اید در یک کادر زرد رنگ به شما نمایش داده داده میشود.

توجه داشته باشید که به مقدار هزینه شماره باید افزایش اعتبار دهید و بعد تایید نهایی را انتخاب کنید، در غیر اینصورت سامانه پیغام اعتبار شما کافی نیست را اعلام میکند.

در صورتی که اعتبار شما برای خرید خط مورد نظرتان کافی باشد مبلغ اعلام شده بعد از تایید نهایی از میزان شارژ شما کسر شده و در جدولی وضعیت خط خریداری شده شما را نشان میدهد.

در ابتدا مبلغ پرداختی از حساب شما کسر میگردد و وضعیت خط را پرداخت شده و در حال بررسی اعلام میکند.

بعد از گذشت 24 الی 48 ساعت از درخواست شما خط خریداری شده در سامانه شما ثبت میگردد و وضعیت خط را ثبت شده اعلام میکند، بعد از ثبت نهایی خط شما قادر خواهید بود که از خط اختصاصی خود استفاده کنید.

لازم به ذکر است که هر کاربر به صورت نامحدود میتواند خط اختصاصی خریداری کرده و برای ارسالهای مختلف از آن ط استفاده نماید.

شرکت های عضو سامانه پیامک بیمه