آموزش ارسال پیامک منطقه ای (تبلیغاتی)

ارسال شده در پشتیبانی سامانه

آموزش ارسال پیامک منطقه ای (تبلیغاتی):
در این سامانه علاوه بر امکانات اطلاع رسانی، بانک کامل شماره موبایلها کشور به صورت تفکیک سازی شده براساس نام منطقه، کد پستی، اصناف و مشاغل استانها و... موجود می باشد. با بهره گیری از این بانک جامع اطلاعاتی که هر ساله آپدیت می گردد، شما میتوانید بازاریابی بسیار گسترده در سطح وسیعی انجام دهید.

برای دسترسی به این بانک اطلاعاتی و ارسال پیامک در منوی ارسال بر روی ارسال منطقه ای هدفمند کلیک کنید:

(برای مشاهده عکسها در سایز واقعی، روی آنها کلیک کنید.)

در صفحه باز شده بر روی گزینه ارسال جدید کلیک نمایید، پنجره ای مطابق شکل زیر مشاهده خواهید کرد:

ابتدا یک عنوان مناسب برای ارسال خود انتخاب نمایید، سپس نوع فرستنده خود را انتخاب کنید. در این قسمت باید نحوه ارسال را انتخاب کنید، در صورتی که ارسال شما تصادفی باشد سیستم به صورت رندم به شاخه ای که انتخاب کرده اید پیامک ارسال میکند، اما اگر نحوه ارسال ترتیبی باشد سیستم به صورت ردیف بندی شده ارسال را انجام خواهد داد در این حالت پیامک شما برای آن شاخه به صورت تکراری ارسال نمیگردد پیشنهاد ما این است که نحوه ارسال را همیشه بر روی ترتیبی قرار دهید.

در این مرحله شما باید بانک مورد نظر خود را انتخاب کنید، کنار هر کدام از بانکهای شماره عناوینی قرار دارد با کلیک بر روی علامت + میتوانید زیر مجموعه های هر شاخه را مشاهده نمایید تا شاخه مورد نظر خود را بیابید.

برای مثال اگر خواهان این باشیم که برای منطقه ستارخان تهران پیامکی ارسال کنیم ابتدا باید بر روی علامت + بانک محله ای کلیک کرده سپس کنار علامت + بانک محله ای استان تهران را کلیک میکنیم تا زیر مجموعه های بانک محله ای تهران را مشاهده کنیم، ازبین مناطق منطقه 2 را باز کرده تا محله های موجود در این منطقه را مشاهده کنیم.

همانطور که ملاحظه میکنید محله ستارخان در منطقه 2 تهران موجود می باشد، حال کنار نام محله مورد نظر تیک زده و به پایین صفحه مراجعه میکنیم.

در این قسمت متن خود را وارد کرده و گزینه مرحله بعد را انتخاب میکنیم، در این قسمت پنجره ای ملاحضه میکنید که شامل دو کادر است.

در کادر اول تعداد شماره های درخواستی را وارد کرده مثلا شما قصد دارید که 2000 پیامک به این شاخه ارسال کنید بنابراین تعداد شماره های درخواستی خود را 2000 عدد قرار میدهید. در صورتی که گزینه ترتیبی را در مرحله قبل انتخاب کرده باشید این کادر برای شما فعال خواهد شد، در این قسمت باید ردیف خود را انتخاب کنید، در صورتی که برای باره اول به منطقه یا شاخه خاصی پیامک ارسال میکنید باید ردیف را بر روی 1 گذاشته و به مرحله بعد بروید.

در صورتی که برای چندمین بار به یک منطقه یا شاخه خاص پیامک ارسال میکنید و تمایل ندارید که پیام شما به شماره های تکراری ارسال شود، باتوجه به تعداد ارسال یا ارسالهای قبلی خود ردیف را انتخاب مکنید. مثلا برای مرحله اول شما 2000 شماره انتخاب کرده بودید، برای این مرحله میخواهید که پیام شما تکراری نشود ردیف ارسال را بر روی 2000 قرار میدهید، حال اگر برای سومین بار خواهان ارسال پیامک به همان شاخه باشید و در مرحله اول 2000 پیام ارسال کرده بودید و در مرحله دوم 4000 پیام ارسال کرده بودید برای این مرحله باید ردیف را از روی 6000 تنظیم کنید. در اینصورت هیچگاه پیامک شما تکراری ارسال نخواهد شد.

بعد از انتخاب ردیف بر روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید. در این مرحله متن خود را در یک کادر زرد رنگ مشاهده می کنید و میتوانید آن را اصلاح نمایید یا تغییر دهید، تعداد شماره های شما به همراه فاکتور هزینه های ارسال مشخص می گردد در قسمت زمان ارسال، می توانید تاریخ و زمان را جهت این ارسال تعیین نمایید، در صورتی که تاریخ و زمان را تغییر ندهید، سامانه تاریخ فعلی را برای ارسال انتخاب می نماید.

در نهایت بر روی گزینه ارسال کلیک کنید بعد از چند لحظه جدولی همانند شکل زیر مشاهده خواهید کرد که جزییات ارسال خود را در آن مشاهده می کنید.

وضعیت پیام شما در حالت منتظر تایید است، این بدان معنی می باشد که پیام شما متنظر تایید از سوی مخابرات جهت ارسال می باشد، بین 3 الی 15 دقیقه طول خواهد کشید تا پیام شما تایید شود و وضعیت ارسال به منتظر ارسال تغییر پیدا میکند و سپس پیامک شما ارسال می گردد.

در مواقعی ممکن است پیام شما از سوی مخابرات تایید نگردد (همانند وقتی که پیام شما تخصصی باشد و یا حاوی کلمات و جملاتی باشد که نیاز به مجوز جهت ارسال آن داشته باشید) که تایید شدن پیامک شما منوط به مخابرات می باشد، در این صورت باید متن خود را اصلاح کرده و دوباه مراحل ذکر شده را طی نمایید.

بعد از اینکه پیام شما ارسال شد (وضعیت ارسال به ارسال شده تغییر پیدا کرد) در صورتی که از اپراتور 1000 ارسال خود را انجام داده باشید حدود 3 ساعت بعد از ارسال میتوانید گزارش ارسال را دانلود کنید و از جزییات ارسال پیام خود مطلع شوید.

برای دانلود گزارش ارسال بر روی آیکونی که در شکل مشخص شده است کلیک کنید.

در اپراتورهای 3000 نیز میتوانید بعد از 3 الی 4 ساعت که از زمان ارسال گذشت عملیات گزارش گیری را ناجام دهید، اما در اپراتور 2000 حداقل باید 48 ساعت از زمان ارسال شما سپری شده باشد تا بتوانید گزارش دقیقی را دانلود و ملاحضه فرمایید.

شرکت های عضو سامانه پیامک بیمه