چگونه پیامک ارسال کنیم؟ (بدون شماره اختصاصی)

ارسال شده در پشتیبانی سامانه

چگونه پیامک ارسال کنیم؟ (بدون شماره اختصاصی):
پنل پیامک برای سهولت کار مشترکین خود 5 عدد شماره 8 رقمی رند با پیش شماره های 1000، 2000، 3000، 5000 و 021 به صورت اشتراکی فعال کرده است. همچنین شما می توانید از هر کدام از این خطوط به دلخواه سفارش داده و به صورت اختصاصی بر روی پنل خود فعال نمایید، در صورتی هم که مایل به خرید خط اختصاصی نباشید می توانید از خطوط عمومی جهت ارسالهای خود استفاده کنید.

مشترکینی که شماره اختصاصی ندارند از بخش ارسال پیامک نمیتوانند پیامک ارسال کنند، برای این منظور در منوی ارسال بر روی گزینه ارسال انبوه کلیک کنید:

(برای مشاهده عکسها در سایز واقعی، روی آنها کلیک کنید.)

توجه داشته باشید که در بخش ارسال انبود حداقل باید 10 شماره برای ارسال داشته باشید در غیر اینصورت نمیتوانید به صورت تکی ارسال انجام دهید، اگر به یک شماره میخواهید پیامک ارسال کنید باید آن شماره را 10 بار در قسمت گیرندگان وارد کنید تا سیستم شماره های شما را برای ارسال باز نماید. شماره های تکراری در نهایت حذف خواهند شد و به یک شماره ارسال خواهد شد.

برای ارسال پیامک از قسمت ارسال انبوه، ابتدا بر روی گزینه ارسال جدید کلیک نمایید:

در پنجره باز شده ابتدا یک عنوان برای ارسال خود انتخاب نمایید، عنوان را فقط خود شما مشاهده می کنید و بیشتر برای تفکیک سازی پیامهای مختلف استفاده می گردد، سعی کنید از عنوان مناسبی برای ارسال پیام خود استفاده نمایید زیرا در آینده اگر خواستید دوباره پیامکی ار سال نمایید، با توجه به عنوان پیام قبلی که ارسال نمودید متوجه می شوید که پیام قبلی شما برای چه گروه و دسته ای ارسال شده است.

بعد از انتخاب عنوان باید شماره فرستده را انتخاب نمایید، در این قسمت با توجه به نوع اپراتور امتخاب نمایید:

در این قسمت باید متن پیام خود را وارد کنید، توجه داشته باشید که متن هر پیامک فارسی 70 کاراکتر به همراه فاصله می باشد که در قسمت شمارنده به شما نمایش داده می شود، در صورتی که متن شما بیش از این مقدار باشد میزان محاسبه شده 2 پیامک خواهد بود.

در این مرحله باید گیرندگان خود را انتخاب نمایید:

اگر شماره مخاطبین خود را در قسمت دفترچه تلفن وارد نکرده اید به صورت تایپ دستی در قسمت گیرندگان می توانید شماره ها را وارد کنید، بعد از وارد کردن هر شماره با کلید Enter شماره ها را از هم جدا نمایید. توجه داشته باشید که برای ارسال از این قسمت باید حداقل در قسمت گیرندکان 10 شماره وارد کنید، شماره ها می توانند تکراری هم باشند در نهایت سیستم شماره های تکراری را حذف کرده و. فقط به شماره های غیر تکراری پیامک ارسال می کند.

اگر مخاطبین خود را در دفترچه تلفن وارد کرده اید میتوانید با کلیک بر روی گزینه دفترچه تلفن گروه مورد نظر خود را انتخاب کنید، برای ارسال از این قسمت و با دفترچه تلفن نیز حداقل باید 10 شماره در گروه انتخابی شما موجود باشد.

سپس بر روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید:

در این مرحله متن خود را در یک کادر زرد رنگ مشاهده می کنید و میتوانید آن را اصلاح نمایید یا تغییر دهید، تعداد شماره های شما به همراه فاکتور هزینه های ارسال مشخص می گردد در قسمت زمان ارسال، می توانید تاریخ و زمان را جهت این ارسال تعیین نمایید، در صورتی که تاریخ و زمان را تغییر ندهید، سامانه تاریخ فعلی را برای ارسال انتخاب می نماید.

در نهایت بر روی گزینه ارسال کلیک کنید بعد از چند لحظه جدولی همانند شکل زیر مشاهده خواهید کرد که جزییات ارسال خود را در آن مشاهده می کنید.

وضعیت پیام شما در حالت منتظر تایید است، این بدان معنی می باشد که پیام شما متنظر تایید از سوی مخابرات جهت ارسال می باشد، بین 3 الی 15 دقیقه طول خواهد کشید تا پیام شما تایید شود و وضعیت ارسال به منتظر ارسال تغییر پیدا میکند و سپس پیامک شما ارسال می گردد.

در مواقعی ممکن است پیام شما از سوی مخابرات تایید نگردد (همانند وقتی که پیام شما تخصصی باشد و یا حاوی کلمات و جملاتی باشد که نیاز به مجوز جهت ارسال آن داشته باشید) که تایید شدن پیامک شما منوط به مخابرات می باشد،

اگر شماره اختصاصی داشته باشید نیازی به تایید از سوی مخابرات نیست و به صورت مستقیم میتواند پیام خود را ارسال کنید. لذا توصیه ما به شما این است که حتی المقدور یک شماره 14 رقمی معمولی با پیش شماره 1000 یا 3000 برای خود خریداری کرده و فعالسازی نمایید.

جهت راهنمای خرید شماره اختصاصی اینجا کلیک کنید

شرکت های عضو سامانه پیامک بیمه