سرویسهای ارزش افزوده مخابراتی (VAS)

ارسال شده در اخبار

سرویسهای ارزش افزوده مخابراتی (VAS):
خدمات ارزش افزوده تلفن همراه يا Value Added Service که به اختصار به آن VAS گفته مي‌شود، از جديدترين پارامترهاي نوين صنعت مخابرات مي‌باشد که در عين اينکه براي مصرف‌کنندگان تلفن‌هاي همراه سود بسياري دارد، درآمدزايي فراواني براي اپراتورهاي تلفن همراه نيز دارد و قدرت و پتانسيل بالايي براي ايجاد کسب و کار در تمامي زمينه‌ها را دارا است.

برای درک بهتر مفهوم خدمات ارزش افزوده مخابراتی مثالی بیان میکنیم: حتما برای شما هم پیش آمده است که پیامکهایی با موضوعاتی شبیه به (شما نیز یکی از برندگان خوش شانس خودرو... باشید. با شرکت در مسابقه و پاسخ صحیح در 10 سوال هر سوال 50 تومان برای شروع عدد 1 را ارسال نمایید.) و یا پیامی شبیه به (دانستنیهای ورزش به صورت روزانه هر پیام 50 تومان با ارسال عدد 5) و ...

به این نوع سرویسها خدمات ارزش افزوده می گوند. که شما را تشویق به ارسال کد و شرکت در سرویسهایی که مخابرات جهت خدمات و اطلاع رسانی بهتر از طریق تلفن همراه ارائه می نماید. از طریق این نوع خدمات امکان درآمد زایی برای مخابرات و ارائه کننده ایده وجود خواهد داشت. اپراتور همراه اول برای نخستین بار طرح مشارکتی برای کلیه هموطنان عزیز قرار داده است، به این ترتیب که شما با ارائه یک ایده نو و تازه به اپراتور، میتوانید به صورت کاملا رایگان پیامک ارسال کرده و از سود حاصل خدمات ارزش افزوده بهره مند شوید. به این ترتیب شما فقط با ارائه یک ایده به اپراتور و بدون هیچگونه هزینه ای 50% سود حاصل از این خدمات را نصیب خود خواهید کرد.

تفاوت سرويس Vas با ساير سرويسهاي پيامکي:

در سرويسهاي پيامکي سازمان يا ارگان دارنده سرويس پس از تهيه بستر هاي لازم مي بايست جهت ارسال پيامک به مخاطبين خود هزينه هاي پيامک را متحمل شود. در اينگونه سرويسها دسترسي به پنلهاي آفلاين و يا آنلاين جهت ارسال پيامک ضروري مي باشد. در سرويسهاي پيامکي مخاطبين لزوما بازار هدف نهايي نمي باشند چرا که خود سرويس مورد نظر را انتخاب نکرده اند. در سرويسهاي VAS هزينه پيامکهاي دريافتي از خود مخاطبين و توسط اپراتور يا به صورت کسر اعتبار و يا قابل پرداخت روي قبض تلفن همراه دريافت مي شود. بنابراين هزينه اي توسط ارگان و سازمان جهت ارسال پيامک دریافت نمی گردد . چه بسا که براي آن سازمان و ارگان درآمد زا نيز خواهد بود. در اينگونه سرويسها براي يکبار سرويس تعريف شده و نيازي به دسترسي به بستر هاي نرم افزاري و يا سخت افزاي توسط سازمان جهت ارسال پيامک نمي باشد .

نحوه سفارش سرویس:

برای سفارش پیامک ارزش افزوده ابتدا در قسمت پنل کاربری خود و از قسمت ارسال پیامک فرم مربوط به VAS را دانلود نموده و پس از تکمیل فرم آن را از طریق بخش پشتیبانی ارسال نمایید.

پس از تکمیل فرم کاربرانی که مایل هستند یک سرویس ارزش افزوده ایجاد نمایند، باید پیش از هرچیز یک ایده نو برای این کار داشته باشد، در صورت تکراری بودن ایده شرکت مخابرات از ارائه سرویس خودداری خواهد کرد، کاربر طرح خود را با دقت و با جزئیات دقیق در فرم پروپوزال شرح میدهد.

در صورتی که قبلا در سامانه پیامک ثبت نام نکرده اید، ابتدا یک پنل کاربری که دارای ماژول سرویس ارزش افزوده می باشد ثبت نمایید. (نسخه تجاری به بالا)

توجه داشته باشید که پنلهای پایین تر از نسخه تجاری شامل ماژول سرویس ارزش افزوده نمی باشند.

بعد از ثبت نام و فعالسازی پنل خود می توانید طرح خود را ارسال نمایید.

جهت ثبت نام پنل اینجا کلیک کنید سوالات متداول ارزش افزوده (vas)

واریز سود بعد از تایید طرح پروپوزال از طرف شرکت همراه اول به پنل کاربری شما انجام خواهد شد.

با توجه به اعلام اوپراتور ، سرویسهای ارزش افزوده تا اطلاع ثانوی به صورت اشتراکی به متقاضیان ارائه نخواهد شد، لطفا توجه داشته باشید در صورت ثبت نام در سامانه و ارائه طرح vas کلیه طرحها برگشت خواهند خورد، زمان دریافت طرح های جدید متعاقبا از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع کاربران ثبت نام کرده در سامانه خواهد رسید، در صورتی که متقاضی راه اندازی سرویس ارزش افزوده هستید مشترک ما شوید تا اخبار جدید برای شما پیامک و ایمیل شود. 
ثبت نام در سامانه و دریافت پنل پیامک

شرکت های عضو سامانه پیامک بیمه