ارسال پیامک های چند بخشی

در . ارسال شده در اخبار

ارسال پیامک های چند بخشی:
همیشه پیامک یکی از سریعترین راه های اطلاع رسانی می باشد، لذا صاحبان مشاغل برای اینکه محصولات یا خدمات خود را بهتر معرفی کنند پیامکهایی با تعداد کاراکتر بالای 70 یا حتی 140 (دو پیامک) ارسال می کنند، تا مخاطب اطلاعات بیشتری دریافت نماید.

توجه داشته باشید سرویس پیام کوتاه جهت ایجاد یک جرقه و یا تلنگر به مخاطب بهترین بازدهی را دارد، در صورتی که پیام ارسال شما بیشتر از یک بخش باشد علاوه بر اینکه هزینه ارسال دو یا چند برابر می گردد احتمال دلیور نشدن پیام شما بسیار زیاد است.

طبق آمار بدست آمده و همچنین گزارش های ارسال، پیامک های تک بخشی و یا 2 بخشی بیشترین درصد رسیده به گوشی را دارند. بنابراین برای کسب نتیجه بهتر پیامک خود را به یک بخش و نهایتا 2 بخش کاهش دهید.

شرکت های عضو سامانه پیامک بیمه