ویژگی های سامانه ایران پیامک

ارسال شده در امکانات و ابزارها

ویژگیهای سامانه ایران پیامک:

در بین تمامی افرادی که پنلهای پیامک استفاده می کنند همیشه این سوال مطرح هست که کدام پنل بهتر است؟!
و یا کدام پنل مناسب شغل و حرفه ای است که در آن فعالیت میکنند، همچنین یک پنل پیامک باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
در جواب به همه این مسائل می توان تحلیلات بسیار زیادی را انجام داد.
به صورت مختصر و مفید در این قسمت به ویژگی های یک پنل پیامک ایده آل می پردازیم و همینطور از ابزار و امکانات آن سخن خواهیم گفت.
در بخش سوالات متداول به تمامی پرسشهایی که از جانب شما مطرح شده است به صورت کامل پاسخ داده ایم.

هر پنل پیامک از چند بخش مجزا تشکیل شده است.

بخش اول امکانات ارسال پیامک

  • ارسال پیامک: با استفاده از این بخش شما میتوانید به صورت انفرادی یا گروهی به یک دسته از مخاطبین خود پیامک ارسال کنید.
  • ارسال گروهی: با استفاده از این بخش میتوانید به مخاطبین خود در دفترچه تلفن به صورت گروهی یک متن ثابت را ارسال نمایید.
  • ارسال زماندار: با استفاده از این نوع ارسال میتوانید تعیین کنید که به یک یا چند و یا یک گروه از مخاطبین در چه ساعتی و چه تاریخی پیامک مورد نظر شما ارسال شود. امکان تبریک تولد، مناسبت خاص، و هر گونه ارسالی که نیاز به تاریخ و زمان مشخص داشته باشد از طریق ارسال زماندار ممکن می شود. همینطور میتوانید تعیین کنید که پیامک های شما به صورت دوره ای (روزانه-هفتگی-ماهانه ویا سالانه) ارسال گردد.
  • ارسال هوشمند: توسط ارسال هوشمند میتوانید برای یک گروه از مخاطبین خود و برای هر شماره یک متن خاص را در نظر گرفته و ارسال نمایید. (ارسال هوشمند در مورد شرکتهای اینترنتی و فروش کارت تلفن بین المللی کاربرد بسیار زیادی دارد) مثلا: جناب آقای مهندس رضایی ....، خانم دکتر افشار.... و .... در ارسال هوشمند شما میتوانید متن خود را به اسامی لیست دفترچه تلفن خود اضافه کنید.
  • ارسال متناظر: با استفاده از ارسال متناظر میتوانید برای هر شماره موبایل یک متن خاص و جداگانه تعریف کنید که به صورت یک جا ارسال انجام گیرد. (مناسب برای شرکتهای بازاریابی و مشاورین املاک و ...)
  • ارسال وپ: با استفاده از ارسال وپ شما قادر خواهید بود علاوه بر متن فایلهای صوتی و تصویری مانند عکس یا فیلم های تبلیغاتی کوتاه و یا انواع فایلهای پیوستی را به مخاطب خود ارسال نمایید.
  • ارسال فلش: توسط ارسال فلش پیامک شما بدون نیاز به باز کردن پیام توسط مخاطب، در تلفن همراه او باز می شود و مخاطبین شما پیام شما را می خوانند.
  • ارسال کارت ویزیت: ارسال کارت ویزیت این امکان را به شما می دهد که اطلاعات شرکتی و یا فردی شما همانند کارت ویزیت با توجه به نام، نوع حرفه، آدرس و تلفن محل کار به صورت طبقه بندی شده به مخاطب ارسال شود.
  • ارسال بین المللی: توسط ارسال بین المللی شما قادر خواهید بود که پیامک خود را به سایر کشورها و با نام تجاری خود ارسال نمایید و بدون شک این امر سبب توسعه کسب و کار شما خواهد شد.
  • ارسال با نام تجاری: شما میتوانید برای شرکت، موسسه، آموزشگاه و یا حتی نام خودتان یک نام تجاری خریداری کنید تا به جای شماره اختصاصی شما ارسال با نام انتخابی مورد نظر شما انجام گیرد. (این روش در جذب مخاطب تاثیر ویژه ای خواهد داشت)
  • ارسال پردیس: ارسال پردیس نوعی از ارسال با پیش شماره 5000 می باشد و فقط مخصوص خطوط همراه اول است شما با استفاده از ارسال پردیس قادر خواهید بود پیامک های خود را بدون پرداخت مالیات به خطوط همراه اول ارسال نمایید. (مناسب برای افرای که از طریق پیامک اقدام به تبلیغات کسب و کار خود می کنند)
  • شماره های عمومی: یک پنل پیامک ایده آل باید حداقل با 3 اپراتور ارائه دهنده خدمات پیامکی قرارداد داشته باشد، چرا که در صورت عدم ارسال از یک اپراتور مشترک بتواند از سایر اپراتورها استفاده نماید برای سهولت ارسال ها و رضایت مشترکین خود با 4 اپراتور رسمی کشور طرف قرارداد هستیم پیش شماره های (اپراتور رهیاب1000) ، (اپراتور آتیه پرداز 2000)،(اپراتور مگفا 3000)، (اپراتور شرکت مخابرات ایران 021) (اپراتور همراه اول 5000) و هچنین ارسال با نام تجاری و ارسال به سایر کشورها، این امکانات به صورت عمومی و اشتراکی بر روی تمامی پنلهای شرکت برای مشترکین عزیز فعال و قابل استفاده می باشد. بدین ترتیب مشترکین ما میتوانند جهت ارسال های انبوه و تبلیغاتی خود از این شماره ها به صورت کاملا رایگان استفاده کنند.

بخش دوم امکانات دریافت پیامک

  • دریافت پیامک: در صورتی که برای پنل خود شماره اختصاصی خریداری کرده باشید میتوانید از امکانات دریافت و سیستم های ویژه مخابراتی استفاده نمایید. دریافت انواع پیامک از سوی تمامی اپراتورهای فعال در کشور در این قسمت امکان پذیر است.
  • دریافت بین المللی: در این نوع دریافت شما قادر خواهید بود که از سایر اپراتورهای فعال در تمامی کشورها پیامک دریافت کنید.
  • دریافت گزارش ارسال: با دریافت شماره اختصاصی خود میتوانید از تمامی پیامک های ارسالی خود گزارش ارسال و گزارش تحویل را به صورت مستقیم از سرویس مخابراتی دانلود و مشاهده نمایید. گزارش ارسال شامل تمامی شماره هایی که به آن ها پیامک ارسال شده، گزارش تحویل، به همراه زمان و تاریخ دقیق ارسال می باشد.
  • ایجاد منشی پیامک: با استفاده از منشی پیامک شما می توانید یک متن خاص که قبلا در سیستم وارد کرده اید را تنظیم کنید، بدین ترتیب هر مخاطبی که به شماره اختصاصی شما پیامک ارسال کند، سیستم به صورت کاملا هوشمند متن تنظیم شده را برای وی ارسال می نماید.
  • ایجاد سیستم تحلیلگر پیامک: با استفاده از این بخش شما می توانید حروف، کاراکتر، و یا کلمه مورد نظر خود را برای سیستم تعریف کنید و معادل هر کاراکتر یک متن خاص برای آن کلمه تعریف کنید، بدین ترتیب هر مخاطبی که آن کلمه یا کاراکتر مورد نظر را برای شماره اختصاصی شما ارسال کند، سیستم به صورت هوشمند آن متن تخصیص یافته به کلمه ارسالی را برای مخاطب ارسال می کند.
  • ارسال هوشمند پیامک های دریافتی (انتقال پیامک): شما می توانید یک نسخه از پیامک های دریافتی به شماره اختصاصی خود را به صورت کاملا هوشمند به موبایل خود ارسال کنید. برای اینکار فقط کافیست تیک تنظیمات و ارسال به موبایل را فعالسازی کنید.
  • سرویس های ویژه: با استفاده از درج سرویس های ویژه شما قادر خواهید بود سرویسهایی که به صورت پیش فرض برای سیستم طراحی شده اند را به مخاطبین خود اختصاص دهید. این سرویسها عبارتند از: وضعیت آب و هوا – قیمت ارز و سکه- فال حافظ – احادیث و روایات معصومین- ضرب المثل – اخبار – تازه های تکنولوژی و...
  • پیامک مناسبت: با استفاده از این ابزار ویژه شما میتوانید با درج مناسبت های خاص به صورت هوشمند به مخاطبین خود پیامک های مناسبتی ارسال کنید و به این صورت سیستم مشتری مداری بسیار هوشمندی را پیاده سازی کنید.

تا اینجا در مورد ویژگی های ارسال و دریافت پیامک و لزوم استفاده از آن توضیح دادیم.

مهمترین بخش از یک سامانه پیام کوتاه ابزار و امکانات آن می باشد، که مشترک بتواند از این ابزارها جهت توسعه کسب و کار و اطلاع رسانی خود به دیگران استفاده نماید.

بخش سوم ابزارها و امکانات سامانه

  • رابط کاربری سریع، راحت و آسان: یکی از ویژگی های پنل های ایده آل ارسال و دریافت پیامک وجود یک رابط کاربری ساده، راحت و سریع می باشد. همین ویژگی باعث شده است جمع کثیری از صاحبان مشاغل، مدیران شرکت ها، موسسات مالی و اعتباری، ازانس های املاک، آزانس های مسافرتی و... تمایل به استفاده از این سیستم تبلیغاتی را داشته باشند.
  • بانک شماره ها: وجود بانک شماره های دقیق و کامل با آپدیت کاملا رایگان و به صورت دوره ای از دیگر ویژگی های یک سامانه ایده آل می باشد. بانک شماره های خاص، یکی از ویژگی های منحصر بفرد پنل های ارسال پیامک به شمار می رود. وجود شماره های آماده و دسته بندی شده باعث شده است تا سیستم ارسال "ایران پیامک" برترین سامانه پیامک در سال های 1390 و 1391 و 1392 به شمار آید. هدف متخصصان R & D گروه تبلیغاتی "ایران پیامک" ایجاد تبلیغاتی هدفمند و با بازدهی بالا می باشد.
  • دفترچه تلفن: با استفاده از دفترچه تلفن شما قادر خواهید بود شماره تلفن مخاطبین خود را برای دسترسی سریعتر دخیره نمایید این کار باعث میشود که برای ارسال پیامکهای خود زمان کمتری را صرف کنید.
  • ایجاد گروه: با ایجاد گروه مخاطبین خود را دسته بندی کنید، ارسال سریع را به راحتی انجام دهید، و از طریق افزودن از فایل (ایمپورت) در کمتر از 7 ثانیه 1000 مخاطب را یکجا به دفترچه تلفن خود اضافه کنید. با مشخص شدن گروه ها قادر خواهید بود پیامک مناسبت، زماندار و هدفمند را به صورت کاملا هوشمند و از طریق سرور سامانه ارسال نمایید.
  • ایمپورت مخاطبین: با استفاده از این قابلیت شما میتوانید تعداد کثیری از مخاطبین خود را به صورت یکجا در گروه های خود قرار داده و در کمتر از چند ثانیه گروه های خود را تشکیل دهید.
  • اضافه به لیست: به مخاطبین خود اجازه دهید تا شماره تلفن خود را در لیست دفترچه تلفن شما و از طریق تنها یک پیامک اضافه کنند، و بدین ترتیب به لیست افراد گروه های خود اضافه کنید این قابلیت ویژه فقط در پنل های "ایران پیامک" موجود می باشد.
  • تولید محتوا: به راحتی تولید محتوا نمایید و آن را به اشتراک بگذارید، با استفاده از قابلیت تولید محتوا شما میتوانید انواع محتواها (مثل فال حافظ- قیمت ارز و دلار- قیمت خودرو – وضعیت آب و هوا – آموزش زبان و هزاران محتوای دیگر را تولید کرده و به صورت ارسال تصادفی در اختیار مشترکین و مخاطبین خود قرار دهید) از طریق تولید محتوا به کسب درامد بپردازید
  • سیستم ایجاد مسابقات پیامکی: یک سوال طرح کنید، برای سوالاتان چند گزینه پاسخ تعیین کنید، و از مشترکین یا گروه های خود دعوت کنید که در این مسابقه شرکت کنند. می توانید برای برنده مسابقه جایزه تعیین کنید، حتی برای شرکت در مسابقه از مشترکین خود هزینه ای را اخذ کنید، این هزینه هیچ نیازی به پرداخت مستقیم مشترک ندارد، به آسانی می توانید به مشترکین خود اعتبار بدهید. (مانند مشایبقات پیامکی برنامه نود و....)
  • نظر سنجی: با استفاده از قابلیت نظر سنجی شما میتوانید یک نطر سنجی ایجاد کنید و از گروه مخاطبین خود درخواست نطرسنجی نمایید و در آخر نموداری از نطر سنجی ایجاد شده در اختیار داشته باشید. این نمودار ها همگی طبق آخرین نمودارهای استاندارد آماری توسط سامانه طراحی می گردند. مناسب برای مدیران شرکتها، برگزار کنندگان همایش و سمینارها و... (همانند سرویس نطر سنجی برنامه 90)
  • سرویس کد خوان: سرویس کد خوان برای موسسات یا شرکتهای گارانتی بسیار مناسب می باشد. شما میتوانید کد یا کدهای مورد نظر خود را همانند شماره سرال کالا و یا نرم افزار در این قسمت تعریف کنید تا در صورت ارسال کد صحیح، پیامکی مبنی بر درست بودن کد ارسالی به صورت کاملا هوشمند به مخاطب ارسال گردد. (مناسب برای شرکت ها و موسسات جهت قرعه کشی محصولات و...)
  • ایجاد متون سریع: در این قسمت شما قادر خواهید بود متنهایی که همیشه مورد استفاده برای ارسال دارید را دخیره و ویرایش کنید تا برای هر بار ارسال نیازی به تایپ مجدد متن نداشته باشید.
  • لیست ویژه: در این قسمت می توانید با ایجاد لیست ویژه مخاطب یا مخاطبینی که میخواهید و یا تمایل ندارید از آنها پیامک دریافت و یا به آنها پیامک ارسال کنید را مشخص و بلاک نمایید.
  • استعلام خط: با استفاده از امکان استعلام خط شما قادر خواهید بود شماره اختصاصی مورد نظر خود را از 8 تا 14 رقم به صورت مستقیم از مخابرات استعلام قیمت و در نهایت خریداری نمایید. هر کاربر می تواند تا n شماره از مخابرات خریداری و به نام خود ثبت نماید.
  • شماره اختصاصی: شما قادر خواهید بود تا بینهایت شماره اختصاصی از 8 تا 14 رقم با پیش شماره های 1000 ،2000 و یا 3000 برای خود درخواست داده و به صورت مستقیم از مخابرات خریداری و فعال نمایید.
  • امکان ایجاد نوبت دهی: از طریق این بخش شما قابلیت فعالسازی نوبت دهی هوشمند را خواهید داشت، کاربرد این بخش بیشتر برای نوبت دهی پزشکان ، آرایشگاه ها و ... خواهد بود، با استفاده از این قسمت سیستم به طور هوشمند به کاربران و یا مشتریان شما یک وقت برای وبزیت اختصاص می دهد.
  • سرویسهای ویژه: توسط این بخش شما قادر خواهید بود اطلاعاتی از قبیل وضعیت آب و هوا، دیکشنری، قیمت ارز و سکه، اطلاعات پرواز، قیمت خودرو، فال روزانه و... را به مشترکین خود اختصاص دهید و از این طریق کسب درامد کنید.
  • نام تجاری: با نام دلخواه خود پیامک های مورد نظرتان را ارسال کنید، با استفاده از این بخش شما می توانید یک نام تجاری از مخابرات خریداری کنید و برای ارسال پیامک های خود از نام تجاری استفاده نمایید. (این قابلیت به جای شماره اختصاصی نام مورد نظر شما را به عنوان فرستنده پیام به مخاطب نشان می دهد لازم به ذکر است که این قابلیت فعلا در خطوط ایرانسل و ارسالهایی که به خطوط ایرانسل انجام می دهید فعال می باشد)
  • شماره عمومی: در بخش شماره های عمومی 5 شماره 8 رقمی با پیش شماره های 1000 – 2000- 3000 - 5000 و 021 برای ارسالهای انبوه و تبلیغاتی شما در بخش ارسال منطقه ای و هدفمند فعال میباشند که میتوانید از آنها استفاده کنید.
  • شارژ آنلاین: در بخش شارژ آنلاین شما قادر خواهید بود در هر ساعت از شبانه روز به صورت آنلاین برای حساب خود شارژ تهیه و برای ارسالهای خود استفاده نمایید.
  • تراکنش های مالی: سامانه ایده آل برای هر کاربر باید تراکنشهای مالی دقیقی بر حسب نمودار و فایل قابل چاپ ارائه نماید در قسمت تراکنشهای مالی هر گونه تراکنشی اعم از ارسال پیامک، بازگشت اعتبار، شارژ حساب، خرید خط و... را به همراه تاریخ و زمان ایجاد تراکنش ملاحضه کرده و در فایل اکسل برای نگهداری خروجی بگیرید.
  • پشتیبانی آنلاین: یک سامانه منحصر به فرد باید در طی تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به کاربران باشد در همین راستا ما به تمامی نیازهای شما پاسخ داده ایم و در بخش پشتیبانی آنلاین می توانید در تمامی ساعات شبانه روز از خدمات پشتیبانی گروه به صورت آنلاین و بدون نیاز به تماس مستقیم به بخش پشتیبانی استفاده نمایید.

شرکت های عضو سامانه پیامک بیمه