سوالات متداول پنل نمایندگی

در . ارسال شده در دریافت نمایندگی

پرسش های متداول در مورد پنل نمایندگی سامانه پیام کوتاه:

در این قسمت به سوالاتی که ممکن است برای نمایندگان محترم پیش بیاید به صورت کامل پاسخ داده شده است:

 برای مشاهده جواب روی هر سوال کلیک کنید.

نماینده شما هستم چطور میتوانم سامانه را بر روی دامنه اختصاصی خودم داشته باشم، و برای خود لوگوی اختصاصی و متن کپی رایت و... تعیین کنم؟

نمایندگان میتوانند با Domain اختصاصی (www.YourSite.com) یا SubDomain از سامانه استفاده کنند، کافیست ابتدا یک دامنه از یک شرکت معتبر ثبت دامنه تهیه کرده سپس DNS های دامنه خود را روی DNS های شرکت تنظیم نمایند (Ns1.Payamak-Panel.com و Ns2.Payamak-Panel.com) و یا اگر زیر دامنه باشد آن را روی آیپی سرور (87.107.121.51) شرکت تنظیم نمایید تا کاربران شما از دامین اختصاصی شما وارد سامانه شوند.
دقت نمایید برای زیر دامنه نباید روی آیپی Redirect شود بلکه باید در بخش DNS Server یک A Record اضافه گردد.
نمایندگان محترم به صورت کلی نیازی به تهیه میزبانی وب ( Web Hosting ) نداشته و از طریق بخش لوگو ها میتوانند اطلاعات کلی سامانه و تعرفه های خود را در صفحه لاگین قرار دهند، چنانچه نماینده بخواهد در یک وب سایت جداگانه صفحه لاگین خود را قرار دهد نیاز به میزبانی مجزا خواهد داشت.
نمایندگان میتوانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود(اعم ازمتن کپی رایت، اطلاعات درباره ما ، تماس با ما و تعرفه ها و...) را در نرم افزار ثبت و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمایند.

شماره کارت و شماره حسابم را در بخش مدیریت حساب ها وارد کردم ولی پرداخت الکترونیک انجام نمی گیرد، لطفا توضیح دهید.

برای فعال سازی پرداخت الکترونیک باید با بانک مورد نظر تماس گرفته و درخواست فعالسازی درگاه پرداخت الکترونیک بدهید، بانک های پیشنهادی ما به ترتیب بهترین سرویس دهی به شرح زیر است:
  • سامان
  • پارسیان
  • ملت
  • پاسارگاد

من از یکی از بانک های فوق درگاه الکترونیک تهیه کرده ام طبق راهنمای بالای صفحه مدیریت حساب عمل کردم ولی در هنگام پرداخت توسط کاربرانم با خطای 22 (یا خطای 24 یا مشابه... ) روبرو می شوم لطفا راهنمایی بفرمایید؟

در هنگام عقد قرارداد و دریافت درگاه باید آیپی بانکی مارا به بانک اعلام بفرمایید (87.107.121.50)، همچنین در صورتی که با بانک پارسیان قرارداد بسته اید باید به ایشان بفرمایید تا در گاه را روی PECCO24 تنظیم نمایند.

برای دریافت درگاه اینترنتی از بانک ، نیاز دارم بدانم زبان برنامه نویسی سامانه چیست؟

زبان برنامه نویسی سامانه #C(سی شارپ) و تحت پلت فرم ASP.NET 4 می باشد.

در زمینه رمز یا شماره مشتری که در قسمت معرفی شماره حساب عنوان می شود توضیحی دهید آیا رمز حساب خودمان است؟

خیر این رمز کارت یا حساب شما نیست بلکه هنگامیکه با یکی از بانک ها قرار داد می بندید و پرداخت الکترونیک میگیرد ممکن است رمز به شما بدهند که در راهنمای پنل نمایندگی برای هر بانک به صورت مجزا توضیحات داده شده است.

با سلام کاربرد گزینه "شاخه ها" در پنل مدیریتی چیست؟

کاربران شما علاوه بر اینکه میتوانند از بانک شماره های موجود در قسمت ارسال محله ای استفاده کنند میتوانند از شماره هایی که شما در بخش شاخه ها قرار میدهید نیز استفاده نمایند.
کافیست شاخه های مورد نظرتان را ایجاد کرده و در هر بخش شماره قرار دهید ، شاخه ها و شماره در بخش ارسال محله ای کاربرانتان نمایش داده می شود دقت بفرمایید که شاخه هایی که اضافه می کنید در پنل خودتان در بخش ارسال منطقه ای نمایش داده نمی شود.

از قسمت شاخه ها تعدادی شماره اضافه کرده ام اما در قسمت ارسال منطقه ای قابل رویت نیست لطفآ راهنمایی کنید.

این شماره ها برای کاربران شما نمایش داده خواهد شد نه کاربری خود شما، همچنین مطمئن شوید در بخش ویرایش کاربر تیک "دسترسی به شاخه های ایجاد شده توسط نماینده" علامتدار شده باشد.

براساس متن تعرفه ها و راهنمای سیستم و تماس تلفنی اولیه من به کاربران گفته ام که اگر سرویس نامحدود من را خریداری کنند می توانند خود کاربر تعریف کنند و نیز مدیریت بسته ها با خودشان است. آیا این مورد درست است؟

در مورد سامانه یک نماینده میتواند کاربر تعریف کند ، کاربر نماینده بخشی به نام کارمندان (زیر کاربران) دارد که در این بخش قادر است کاربر تعریف کرده و سطوح دسترسی و شماره به کارمند تخصیص دهید، البته باید دقت نمایید که تعرفه کارمند و مادر یکی است.
یعنی اگر شما پیامک را به کاربرتان 100 ریال می فروشید کارمند هم با همین تعرفه میتواند ارسال نمایید، در مورد اینکه خودتان بخواهید نماینده ایجاد کنید بله امکان این هم وجود دارد ولی باید در این خصوص با مدیریت مذاکره نمایید.

اگر چنانچه یکی از بسته ها یا تعرفه ها را حذف کنم؛ کاربران آن بسته چه میشوند؟

در صورتی که یک بسته یا تعرفه داشته باشید که به یک یا چند کاربر تخصیص داده شده باشد نباید آن را حذف کنید، در صورت نیاز به تغییر آن را ویرایش نمایید.

چطور میتوانیم یک پیام به صورتی که روی صفحه باز شود برای همه کاربرانم نمایش دهم؟

وارد بخش پیام ها در پنل نمایندگی شده و گزینه درج پیام جدید را انتخاب کنید، گزینه محل نمایش را "پاپ آپ" انتخاب نمایید تا پیام به صورت خودکار بر روی صفحه کاربرانتان باز شود در صورت انتخاب گزینه "نمایش در صفحه نخست" در زیر نمودار و در صورت انتخاب "نمایش در همه صفحات" در بالای همه صفحات نمایش داده خواهد شد.

چطور میتوانم برای یکی از کاربرانم یک پیام خاص در صفحه ایشان قرار دهم؟

لطفا به بخش کاربران مراجعه کرده سپس کاربر مورد نظر را از طریق جستجو پیدا کنید، سپس روی آیکون پیام ها (آیکون آبی رنگ) در جلوی کاربر کلیک نمایید سپس پیام خود را به صورت های مختلف میتوانید قرار دهید.

یک شماره را پرداخت کردم ولی هنوز در بخش شماره ها اضافه نشده است، لطفا پیگیری نمایید.

اگر به توضیحات بخش سفارش شماره دقت کرده باشید توضیح داده شده که پس از پرداخت شماره حداقل 24 ساعت زمان نیاز است تا شماره فعال شود ، بنابراین لطفا صبر نمایید در صورتی که شماره را در روز پنجشنبه پرداخت نمایید این زمان بالتبع افزایش خواهد یافت و به روز شنبه عصر یا یکشنبه موکول میگردد.

آیا کاربران من هم میتوانند کاربر ارائه کنند و برای ایشان بسته و تعرفه ایجاد نمایند؟

کاربران شما میتوانند زیرکاربر داشته باشند، شماره اختصاصی به ایشان بدهند و دسترسی زیرکاربران را تنظیم کنند ولی نمیتوانند بسته و تعرفه داشته باشند، کاربران شما پنل نمایندگی ندارند که بتوانند درگاه اختصاصی داشته باشند یا کاربرانشان را مانیتور نمایند برای این منظور شما باید درخواست بدهید تا امکان ارائه نمایندگی توسط شما فعال شود.
با فعال شدن این بخش شما به نماینده ارشد تبدیل شده و میتوانند دقیقا نمایندگی مشابه خود ایجاد نمایید، نماینده شما تمامی امکانات شمارا خواهد داشت ( ازجمله ایجاد بسته ، تعرفه ، مانیتورینگ ، قیمت گذاری خطوط و... ) دقت نمایید که ارائه نماینده فقط در پنل های عددی امکان پذیر می باشد.

درهنگام ایجاد کاربر با پیام "کاربران شما به حداکثر خود رسیده " مواجه میشوم در صورتی که 10 کاربر بیشتر ایجاد نکرده ام لطفا بررسی نمایید.

دقت بفرمایید که اگر کل کاربران شما 99999 است بدین معنی است که شما به صورت بالقوه این تعداد کاربر میتوانید ایجاد کنید ، اگر یک کاربر ایجاد کنید که توانایی ایجاد 99999 کاربر یا زیرکاربر را داشته باشد کلیه کاربران شما پر شده و سیستم اجازه ایجاد کاربر جدید را نخواهد داد بنابراین در ارائه تعداد زیرکاربر منطقی عمل کرده و اعداد منطقی لحاظ نمایید ، به عنوان مثال 9999 برای یک کاربر عادی اصلا منطقی نیست.

بنده قصد ایجاد چند بسته متفاوت را دارم، لطفا راهنمایی بفرمایید به چه صورت دسترسی هارا تنظیم کنم؟

برای شروع کار شما میتوانید بر اساس بسته های موجود در سامانه اصلی smsirtci این کار را انجام دهید، بهتر است برای سهولت کار با کلیک کردن بر روی دکمه همه هم دسترسی و هم مشاهده را برای کلیه بخش ها علامتدار کنید سپس بخش هایی که مورد نظر شماست غیر علامتدار کرده تا کاربر دسترسی نداشته باشد این کار کمی زمانبر است ولی یکبار برای همیشه انجام خواهد شد.

بنده بسته یکی از کاربران را به بسته بالاتر ارتقا دادم ولی متاسفانه دسترسی های کاربر هنوز به شکل قبل است لطفا توضیح دهید.

هنگامی که یک کاربر را ویرایش کرده و بسته وی را تغییر میدهید برای اعمال دسترسی ها باید تیک "دسترسی های پیشفرض بسته به صورت خودکار مجددا تنظیم شود" که در پایین بخش ویرایش قرار دارد را حتما علامتدار نمایید همچنین دقت کنید که با تغییر یک بسته تعرفه کاربر به صورت خودکار تغییر نمیکند و شما برای تغییر تعرفه کاربر میبایست کاربر را یک ریال با تعرفه جدید شارژ نمایید.

نحوه ساخت کاربر دمو به چه شکل است؟

کاربر دمو یک کاربر عادی است که چند نکته باید در آن رعایت شود:
  • دسترسی شارژ حساب اکیدا باید غیر فعال شود، چرا که اگر یک نفر وارد سیستم شده و حساب را شارژ کند میتواند هر پیامکی ارسال کند.
  • شارژ حساب کاربر دمو همیشه باید 0 باشد.
  • دسترسی تغییر رمز برای این کاربر باید غیر فعال باشد.
  • کاربر دمو نیازی به ارسال مدارک ندارد.
  • برای کاربر دمو خط اختصاصی خرید نفرمایید.

تفاوت نمایندگی مشابه و نماینده زیرمجموعه در چیست؟

نماینده مشابه نماینده ای است که دقیقا مشابه شما بوده و تمامی امکانات شمارا دارا است با این تفاوت که زیرمجموعه شما قرار گرفته و شما از پیامک های ایشان، فروش خطوط به ایشان و کاربرانشان سود خواهید کرد نماینده زیرمجموعه در حقیقت یک کاربر ساده می باشد که میتواند زیرکاربر ایجاد کند، ولی چون در پنل های عددی مبنای سود بر تعداد پیامک است میتواند از فروش پیامک سود کند.

شرایط فعال شدن دسترسی ارائه نماینده مشابه و ارتقا به نمایندگی ارشد چیست؟ آیا اینکار هزینه دارد؟

برای ارائه نماینده مشابه نماینده باید تعهدات زیر را بپذیرد:
  • هزینه هر نماینده مشابه 260 هزار تومان است و در هنگام ایجاد نماینده باید پرداخت شده و سپس دامنه اعلام گردد.
  • نماینده موظف است تمامی کاربران نماینده خود را احراز هویت نماید.
  • مسئولیت کاربران زیرنماینده هم با خود نماینده اصلی می باشد.
  • نماینده موظف است کلیه کاربران زیر نماینده را نیز مانیتور و کنترل نماید.
  • ارسال مدارک کاربران از جمله کپی کارت ملی و کپی قبض یاسند موبایل از نماینده و کاربران نماینده از طریق بخش ارسال مدارک الزامی است.
  • نماینده تعهد مینماید سالیانه 60% مبلغ 260 هزار تومان را بابت تمدید پنل پرداخت نماید.
  • نمایندگان مشابه لوگو و دامنه اختصاصی داشته و بابت درج لوگو برای ایشان هزینه جداانه دریافت نمی گردد.

نمایندگان محترم میتوانند DNS های زیر را که هیچ اسمی از ایران پیامک در آن وجود ندارد اعلام نمایند:

  • NS1.payamak-panel.com
  • NS2.payamak-panel.com

آیا سرویس ها و بخش های جدیدی که به سامانه اضافه میشود رایگان است؟

تمامی آپدیت هایی که در سامانه صورت میگیرد رایگان است، ولی بخش های جدید مانند سرویس های آب و هوا و... برای کاربران شما رایگان نیست اغلب این بخش ها برای شما و نمایندگان زیرمجموعه شما به صورت رایگان فعال میشود ولی برای جلوگیری از ارزان فروشی و خراب شدن بازار این ماژول ها و سرویس ها برای کاربران شما رایگان نخواهد بود دقت بفرمایید که در صورت خرید یک بخش جدید توسط کاربر 50% هزینه آن به عنوان سود به حساب شما اضافه میگردد اگر خرید بخش جدید توسط کاربر نماینده شما صورت گیرد 30% به حساب شما و 30% به حساب نماینده شما افزوده خواهد شد.

یک شماره اختصاصی برای یکی از کاربرانم خریداری کرده ام و به ایشان تخصیص دادم ولی متاسفانه این شماره دریافت ندارد، لطفا بررسی کنید.

دقت بفرمایید در هنگام تخصیص شماره به کاربر یک گزینه به نام کلیدواژه وجود دارد، اگر بخواهید یک شماره را به صورت اشتراکی به چند نفر ارائه نمایید کلیدواژه را پر بفرمایید، در صورتی که بخواهید شماره را به صورت اختصاصی برای یک کاربر تخصیص دهید تا هم ارسال داشته باشد هم دریافت گزینه کلیدواژه را خالی بگذارید.
همچنین هنگامی که یک شماره را با کلیدواژه به چند نفر اختصاص میدهید مخاطبین با قرار دادن این کلیدواژه در ابتدا متن پیامکشان و ارسال به شماره ، پیامک وارد پنل کاربر مورد نظر خواهد شد. اگر شماره را بدون کلیدواژه تخصیص داده اید و از اینکه این شماره ارسال دارد مطئمن هستید و بازهم دریافت فعال نیست با بخش پشتیبانی سامانه تماس حاصل نمایید.

تفاوت خطوط خدماتی و تبلیغاتی چیست؟

خطوط تبلیغاتی: خطوطی هستند که از طریق آن کاربر اقدام به تبلیغات در زمینه فعالیت شخصی یا شرکتی خود می نماید. در حال حاضر کلیه خطوط شرکت، خطوط تبلیغاتی هستند.

خطوط خدماتی: خطوط خدماتی، خطوطی هستند که کاربر از طریق آن می تواند اطلاع رسانی مربوط به صنف خود را به کاربران و یا مشتریان خود ارائه نماید. مانند پیامک های مربوط به تراکنش های بانکی، که برای صاحب حساب ارسال می شود.

*نحوه درخواست: برای درخواست خطوط خدماتی، کاربر می بایست درخواست خود را طی نامه ای اعلام و آنرا از طریق بخش پشتیبانی (درج تیکت) ارائه دهد. این درخواست به اپراتور ارائه شده و در صورت تائید، خط مذکور به صورت خدماتی فعال می گردد. زمان تقریبی جهت تبدیل یک خط به خط خدماتی، بسته به اپراتور مربوطه و حدودا یک هفته کاری از زمان ارائه درخواست به اپراتور، می باشد.

*ویژگی ها: این پیامک ها قابلیت ارسال به بلک لیست مخابراتی را دارا بوده و عموما در زمان اختلال اپراتور ها، فعال هستند.

* تذکر: در صورت تبدیل خط به خطوط خدماتی، به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی، کاربر حق ندارد با خط مذکور، ارسال پیامک تبلیغاتی انجام دهد و در صورت حتی یک مورد شکایت از شماره مذکور، مبنی بر عدم تمایل فرد دریافت کننده پیامک، به دریافت اینگونه پیامک ها، و یا حتی مشاهده یک پیامک تبلیغاتی از این خطوط، علاوه بر قطع شدن سرویس و خط مذکور، فرد خاطی به مراجع ذیصلاح معرفی و برخورد شدید از سوی مراجع قانونی صورت خواهد پذیرد.

*به پیشنهاد اپراتور، و با توجه به تذکر فوق، حتی المقدور سعی کنید این خطوط را به کاربران خاص و معتبر معرفی و ارائه نمائید.

در صورتی که یکی از کاربرانم پیامک غیر اخلاقی، نا متعارف یا سرکاری ارسال کرد چه کاری باید انجام دهم؟

در صورت ارسال چنین پیامکی پنل کاربر مسدود می شود، بنا بر صلاحدید اپراتور و شرکت پنل فعال و یا غیر فعال میگردد. کاربرنیز موظف می باشد تعهدنامه ای مانند: (اینجانب تعهد میدهم که دیگر پیامک غیر اخلاقی، توهین، شوخی، جوک، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه ، سرکار گذاشتن از طریق پیامک حتی به دوستان و آشنایان، اخاذی، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتور ها و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد را ارسال ننمایم و در صورت ارسال ،پنل کلا مسدود و مدارک اینجانب به مراجع قانونی ارائه گردد) تنظیم نماید.
سپس نماینده از بخش مدارک کاربران آن را آپلود نماید و پس از طی شدن 1 هفته، پی گیری های لازمه برای فعال شدن کاربر خود را انجام دهد. در صورت تکرار مجدد پنل نمایندگی به حالت تعلیق در می آید. بنابراین در مانیتورینگ پیامک ها دقت لازم را بعمل آورید لازم به ذکر می باشد که هیچ هزینه ای بابت پنل های مسدودی عودت داده نمی شود.

آیا امکان ثبت نام آنلاین برای کاربرانم وجود دارد؟

شما میتوانید از طریق پنل نمایندگی بخش ثبت نام آنلاین، این بخش را به صورت رایگان فعال نمایید.
پس از فعالسازی، ثبت نام آنلاین به دو روش امکان پذیر خواهد بود:
  • آیکون ثبت نام آنلاین در صفحه ورودی که پس از فعالسازی این بخش نمایان خواهد شد.
  • استفاده از صفحه www.YourDomain.com/UserRegister.aspx به صورت IFRAME یا به صورت AJAX در وب سایت شخصی خود.

در بخش لوگو ها یک لوگو برای صفحات داخلی انتخاب کردم ولی نمایش داده نمی شود ، لطفا راهنمای کنید.

به دلیل محدودیت فضا در این طرح گرافیکی قابلیت نمایش لوگو در صفحات داخلی غیر فعال می باشد.

ثبت نام آنلاین را فعال کردم. سیستم پیغامی داد مبنی بر اینکه فعال شده و برای مشاهده به صفحه ورود یا آدرس ذکر شده مراجعه کنم، ولی چیزی نمی بینم بایستی برای ادامه چه کنم؟

پس از اینکه ثبت نام آنلاین را فعال کردید، مخاطبین شما در هنگام مشاهده صفحه ورود یک دکمه جدید با نام " ثبت نام " مشاهده می کنند که از این طریق میتوانند ثبت نام انجام دهند همچنین اگر وب سایت جداگانه دارید میتوانید آدرس www.YourSite.com/UserRegister.aspx را به صورت IFRAME یا AJAX در وب سایت خود قرار دهید تا کاربران به سادگی ثبت نام انجام دهند.

ثبت نام آنلاین را فعال کردم ولی یکی از مخاطبین هنگام ثبت نام خطای نام کاربری تکراری است را دریافت می کند، لطفا توضیح دهید.

همانطور که میدانید در ثبت نام آنلاین نام کاربری شماره موبایل شخص خواهد بود، اگر این کاربر قبلا در سیستم شما با این شماره موبایل ثبت نام کرده باشد، یا حتی از شخص دیگری نمایندگی گرفته باشد با این شماره موبایل نمیتواند ثبت نام انجام دهد.

ثبت نام آنلاین را فعال کردم ولی یکی از مخاطبین هنگام ثبت نام خطای نام کاربری تکراری است را دریافت می کند، لطفا توضیح دهید.

ثبت نام آنلاین را فعال کردم ولی یکی از مخاطبین هنگام ثبت نام خطای نام کاربری تکراری است را دریافت می کند، لطفا توضیح دهید.

بله در هنگام ویرایش کاربر گزینه "نمایش گزارش تحویل" را علامتدار نمایید.

در بخش تعرفه ها، مدیریت قیمت را انتخاب کردم ولی وقتی قیمت هارا وارد می کنم با خطای "تعرفه های وارد شده باید بیشتر از تعرفه های شما باشد" مواجه می شوم لطفا راهنمایی کنید .

دلیل بروز این خطا این است که احتمالا یکی از ضرایب یا قیمت تعرفه های وارد شده کمتر از تعرفه های خودتان است، به ضرایب و قیمت های نمایش داده شده در جدول کرم رنگ بالا دقت بفرمایید به ویژه ضریب ایرانسل برای اوپراتور 1000 مثلا اگر ضریب ایرانسل برای شما 1.2 در نظر گرفته شده شما نیز نباید این ضریب را کمتر در نظر بگیرید.

بنده میخواهم برای یک کاربر تعیین کنم که هر چقدر شارژ کند برای او هر پیامک 114 حساب شود و این تعرفه تغییر نکند و برای دیگری 104 حساب شود ولی با توجه به اینکه بازه ها نباید هم پوشانی داشته باشند نمیتوانم اینکار را بکنم لطفا راهنمایی کنید.

شما بازه ها را درست و بر اساس پلکانی تعریف کنید (طبق راهنمای پنل نمایندگی)، سپس در هنگام ایجاد بسته یا تعریف کاربر تیک تعرفه ثابت را بزنید تا تعرفه دلخواه برای کاربر ثابت شود.

کاربران من مدارک خود را ارسال نموده اند، چگونه می توانم مدارک کاربران را تایید نمایم؟

در پنل مدیریت گزینه ای به نام "مدارک کاربران" وجود دارد که می توانید از آن بخش مدارک را با دقت بررسی نموده و پس از مطابقت با مشخصات کاربر تایید نمایید، و در صورتیکه مدارک کاربر با مشخصات پنل وی مطابقت نداشت، دلیل عدم تایید را در بخش توضیحات درج نمایید.

کاربران من هنگام ارسال با پیش شماره های 2000 و 3000 با این پیام مواجه میشوند "کاربر گرامی ، با عرض پوزش خطایی در سامانه رخ داده است ممکن است این خطا اتفاقی بوده و دوباره تکرار نشود بنابراین لطفا دوباره سعی نمایید در صورت مشاهده پیاپی این خطا با مدیر سامانه تماس حاصل نمایید" لطفا برسی بفرمایید.

این خطا به این دلیل است که شما برای این خطوط تعرفه تنظیم نکرده اید لطفا وارد بخش تعرفه ها شده سپس برای هر یک از تعرفه ها مدیریت قیمت کرده و برای خطوط 2000 و 3000 نیز ضرایب و قیمت هارا تنظیم نمایید.

من چند شماره اختصاصی برای خودم تهیه کردم ، در هنگام ایجاد کاربر میخواهم پیامک ارسالی از یکی از آنها ارسال شود ، آیا امکان چنین چیزی وجود دارد؟

بله کافیست وارد بخش تنظیمات > تنظیمات پیشفرض شده و شماره پیشفرض را تنظیم فرمایید.

شارژآنلاین نمایندگی خود را فعال کرده ام ، مشتریان من گزینه شارژ حساب را که میزنند با خطای “در حال حاضر امکان پرداخت آنلاین فراهم نمی باشد” روبرو میشوند لطفا بررسی کنید.

مبلغی که کاربر میخواهد شارژ کند باید در حساب شما موجود باشد، برفرض اگر کاربر شما میخواهد مبلغ 1000 ریال شارژ کند شما باید حداقل 1000 ریال در حساب خود موجود داشته باشید.

بنده قصد دارم یکی از کاربرانم را حذف نمایم ولی سامانه اجازه حذف کاربر را نمیدهد لطفا راهنمایی کنید.

در صورتی که کاربر شما تراکنش مالی ( هرگونه شارژ ) یا ارسال و دریافت پیامک داشته باشد امکان حذف آن به دلیل مسائل امنیتی وجود ندارد شما میتوانید کاربر را غیر فعال کرده یا به شخص دیگری ویرایش نمایید.

یک کاربر در نمایندگی بنده ثبت آنلاین نموده و هم اکنون شارژ ایشان منفی است، اگر من خودم به صورت دستی به ایشان شارژ اضافه کنم آیا از اعتبار بنده کسر میشود؟

خیر تا زمان 0 شدن اعتبار کاربر از شما هیچ شارژی کسر نمیشود، ولی از زمان 0 شدن پنل کاربر هر میزان شارژی که اضافه کنید از میزان شارژ شما کسر خواهد شد. (در نظر داشته باشید که نماینده نمی تواند کاربر را منفی نماید)

نحوه واریز سود خطوط خریداری شده توسط کاربران در نمایندگی چگونه می باشد؟

احتراما در لحظه شارژ حساب توسط کاربر شما، با توجه به مابه التفاوت تعرفه شما و تعرفه کاربرتان، سودی به حساب بانکی شما واریز شده است که در لحظه خرید خط، این سود از سود تعیین شده شما در بخش تعرفه شماره ها، کسر می گردد. به عنوان مثال اگر تعرفه ارسال کاربر شما 10 تومان باشد با فرض اینکه تعرفه شما 9 تومان باشد، این کاربر با پرداخت 400 هزار تومان 40 هزار پیامک از شما خرید داشته است.
در صورتیکه 40 هزار پیامک با تعرفه شما، 360 هزار تومان می باشد. یعنی شما با پرداخت 360 هزار تومان، 400 هزار تومان در لحظه شارژ این نماینده دریافت کرده اید.
که این سود40 هزار تومانی از سودی که مربوط به فروش خط تعیین کرده اید، کسر می گردد. چرا که این سود در حساب بانکی شما موجود است و الباقی سود به صورت شارژ به پنل شما اضافه می شود تا در مجموع به اندازه مبلغی که دربخش تعرفه شماره ها به عنوان سود برای خود درنظر گرفته اید، برای شما لحاظ شود.

شرکت های عضو سامانه پیامک بیمه